Wat vervelend dat u het klachten heeft ondervonden.
Wij zullen ons uiterste best doen om samen naar een passende oplossing te zoeken.
Ons klachten team zou u via telefoon of email te woord staan.
Als wij verantwoordelijk zijn voor eventuele schade aan de producten van ons ontvangen, dan kan ik u mededelen dat alle producten kwaliteitscontroles ondergaan voordat zij aan u worden meegegeven/ verzonden. Voor eventuele transport schade kan zeeuwsebloembakken.nl niet aansprakelijk worden gesteld.
Wij streven naar een 100% tevredenheid van onze klanten. Mocht u desondanks toch een slechte ervaring hebben met onze service of producten, dan horen wij dit graag.
De klachten afhandeling is als volgt:
Klachten dienen per dit formulier kenbaar gemaakt te worden.
- Vermeld duidelijk uw gegevens.
- Geef het onderwerp van de klacht aan.
- Omschrijf zo volledig mogelijk uw klacht.
- Probeer indien mogelijk ook aan te geven welke oplossing u passend zou vinden.
Afhandeling geschied binnen 1 week. Afhankelijk van de situatie zullen wij u per mail of telefonisch op de hoogte brengen en een passende oplossing aandragen of met u bespreken.
Mogen wij om welke reden dan ook niet binnen een week kunnen reageren word uw klacht binnen 14 dagen afgerond.
Wij hopen u zo voldoende geïnformeerd te hebben, Het spijt ons als u iets toch al vervelend heeft ervaren en zullen samen naar een passende oplossing proberen te zoeken.
.