Home Shop Email Phone

Alle producten >

Klachten van Zeeuwsebloembakken.nl

Wat vervelend dat u het klachten heeft ondervonden.

Wij zullen ons uiterste best doen om samen naar een passende oplossing te zoeken.
Ons klachten team zou u via telefoon of email te woord staan.

Als wij verantwoordelijk zijn voor eventuele schade aan de producten van ons ontvangen, dan kan ik u mededelen dat alle producten kwaliteitscontroles ondergaan voordat zij aan u worden meegegeven/ verzonden. Voor eventuele transport schade kan zeeuwsebloembakken.nl niet aansprakelijk worden gesteld.

Wij streven naar een 100% tevredenheid van onze klanten. Mocht u desondanks toch een slechte ervaring hebben met onze service of producten, dan horen wij dit graag.

De klachten afhandeling is als volgt:

Klachten dienen per dit formulier kenbaar gemaakt te worden.

  • Vermeld duidelijk uw gegevens.
  • Geef het onderwerp van de klacht aan.
  • Omschrijf zo volledig mogelijk uw klacht.
  • Probeer indien mogelijk ook aan te geven welke oplossing u passend zou vinden.

Afhandeling geschied binnen 1 week. Afhankelijk van de situatie zullen wij u per mail of telefonisch op de hoogte brengen en een passende oplossing aandragen of met u bespreken.

Mogen wij om welke reden dan ook niet binnen een week kunnen reageren word uw klacht binnen 14 dagen afgerond.

Wij hopen u zo voldoende geïnformeerd te hebben, Het spijt ons als u iets toch al vervelend heeft ervaren en zullen samen naar een passende oplossing proberen te zoeken.

 

 

 

 

.